arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Vädret är ojämnare än Allsvenskan!

Publicerad 2009-10-07 10:38:21 i Allmänt,

Från kaos-väder till solsken. Vad är det som händer?
Det är först nu man tänker på det gamla goda citatet:"Efter regn kommer sol."
Fan va sur man blir.

Igår piskade det ner en och annan hård skur. Hårdare än gatustenarna i kravallerna och med ett flöde som man kom att tänka på tsunami. Min nya jacka fick knappas ett trevligt bemötande på "debut-dagen". Upphängd, blötare och mer fuktig än regnskogarna i fjörran öster med ett par ihjäldränkta chinos var det inte direkt så jag hade planerat första dagen för min nya jacka från Jack&Jones. Fick den till ett pangpris! 800:- när den kostade 1500:-. Gött!

Idag är det bara att ta det lugnt, de två nya Jakob Eklund-filmerna kommer ut, ett nytt South Park-avsnitt och så ska jag försöka spela lite boll.

Fan, undrar om min cykel har stått ute i regnet hela natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela