arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Njut av det sista nu, innan det inte är tillbaka förrän 9 månader.

Publicerad 2010-08-10 23:26:20 i Allmänt,

Haha, tänkte på rubriken - 9 månader. Om jag hade haft en benat som skulle vart gravid så skulle mitt barn komma ut när sommaren/början på våren är tillbaka. Men det händer ju inte på ett bra tag, eller ska jag verkligen öga systemet så mycket?

***

Har även tänkt på hur SverigeDemokraterna har fått så mycket stöd den senaste tiden. Visst förstår jag människor som är trötta på åsnor som bara lever här på bidrag och pumpar ur pengar ur staden, men vi får för guds skull inte vara enögda. Eller ja, NI får inte vara enögda. Vi alla är inte av samma typ. Vissa lever faktiskt ett riktigt liv här, andra ja...tala för er själva.

***

Tänker nu på när Göteborgs Kulturfestival drar igång, fullt med folk ute på gatorna. Benats? Jag glömmer aldrig Göteborgskalaset (som det hette då), när jag och farsan brukade cykla till stan (jävla pengasparande svartskalle). Vi brukade stanna vid Lana Taxegräns och ta en kebabrulle hos en iranie som då hade sitt gatukök där vid spårvagnshållplatsen. Väl inne i stan rörde vi oss till baksidan av Saluhallen till den lilla exotiska platsen med alla maträtter från hela världen. Jag glömmer aldrig de stora chorizorna som var direkt importerade från latinamerika, goda som fan.

Men jag tror att de dagarna är förbi. Tyvärr...

***

Har ni inget för er på lördag så kom förbi Åbyvallen klockan 15.00. Jag dömer Svenska Spel Flickor 17, Jitex BK - Djurgården. Fet match, många benats på plats? Hayaaaaaaaaaaaaaaat!


Återkommer senare i veckan.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela