arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Längesedan man fick förlora-känslan.

Publicerad 2010-02-15 11:10:02 i Allmänt,

Futbol Club Barcelona, världens bästa lag, mitt lag, förlorade igår. Och det var ett bra tag sedan. Det har nästan blivit för mycket vinster. Man kommer ner på jorden från dessa matcher, ser sig om och märker att man verkligen har människor runtomkring sig. Jag själv känner ju inte så men det blir nästan så att det blir så i längden.

För mycket vinster.

Och det var en typisk match där man verkligen visste att någonting skulle ske. Något dåligt. För er som inte vet så har Barça inte vunnit på den arenan på tre år. Atlético Madrid ett jobbigt lag att möta. Försvarsskador, ett inaktivt mittfält - ingenting stämde igår.

Nu hoppas jag fan på att det blir bättre. Jag fick så mycket depression efter matchen att jag yrkade efter att ha en tjej. Och det gör jag fortfarande, men igår kändes det desperat.

Är trött på att leva som en qozikhoshko (bara kurder förstår), och de vet vad jag menar - om de tolkar det på rätt sätt.

Nej, dags att stirra in i väggen i en timme till i ABF Partille. Återkommer under morgondagen.

Samandi

Kommentarer

Postat av: Äri Ähmed

Publicerad 2010-02-15 11:36:44

Tråkigt med förlusten bror, men herre jävlar va ja mådde bra igår, nu är det kamp om titeln igen <3

Postat av: Pook

Publicerad 2010-02-15 11:55:07

För många vinster ja.... Bli gaisare, då blir man härdad, då blir man förvånad när det går bra istället för tvärtom:D!

Postat av: Äri Ähmed

Publicerad 2010-02-15 11:56:32

hahahaha pook

Postat av: Ilaf

Publicerad 2010-02-15 14:42:35

Fan vad grymt att jag hitta hit hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela