arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Snön är mer envis än någonsin.

Publicerad 2010-02-12 22:36:53 i Allmänt,

Tror aldrig att jag har vart med om detta tidigare. Så envis, så arrogant, så irriterande. Varför vill bara snön inte avlägsna sig? Det har gått flera veckor nu, konstgräsplanerna har fått skottas om och om igen tack vare att någon inte vill att försäsongen ska komma igång på riktigt.
Snön är visserligen fin, men hallå, det är den runt jul - och det är snart två månader sedan!

Det var i november jag hade min f50 på mig senast. Förstå min avsaknad av mina fotbollsskor..

Trodde att jag skulle skriva ett riktigt inlägg, men är väldigt trött inför utbildningen inne i Gunnilses klubbstuga imorgon. Dags att sova nu så vi hörs vänner!

Samandi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela