arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Snön försvinner - och jag comebackar utekvällsmässigt.

Publicerad 2010-02-26 20:42:22 i Allmänt,

Underbart! Kan inte låta bli att rysa av välbehag............nej, nu tog jag i, jag kan inte sluta att le när jag ser denna äckliga snö smälta iväg rätt ner i mark, brunnar m.m. och bara hånflina retfullt på det vita fanskapet när det försvinner. Underbart, och nu kan jag träna och döma matcher igen. Och snart har jag på mig mina glamorösa, underbara adidas f50. Fyra och en halv månads väntan är över - snart skjuter jag mina skott och mina frisparsksvarianter á la Cristian Ronaldo, men ta mig fan det viktigaste av allt. Jag kan spela på mitt kära konstgräs vid Netto som en glad liten skolpojke.

***

På tal om att vara tillbaka. Jag på utekväll? Det var ett tag sedan, dessutom så kom det in ett raskande mail in om att vi ska träna 13.30 imorgon, när vi skulle ha tränat 18.30 inne i Åbyskolan. Nåväl, den tiden är klart bättre förutsättningsmässigt om man jämför det med en träning 9 eller 10 på morgonen eller hur? Frågan är om jag ska äta sent ikväll. Då kommer jag troligtvis inte att äta frukost och därefter komma till träningen på tom mage och kanske sticka på toa mitt under träningen. Vad ska jag göra? Jag som planerar min kost och sömn så noga. Äh, vi får se hur det blir. Det handlar om beslutsamhet - och där brukar jag vara nästintill felfri. När det gäller kost och sömn då - allt annat är ju åt helvete om man ska vara självkritisk.

***

Har ni någonsin funderat på att ha en utter som sällskapsdjur? Jag har det iallafall. Det är inte varje dag man får en liten halvbäver att ha runtomkring sig i hemmet. Jag tror att de enda sällskapsdjur jag skulle kunna tänka mig att ha är katt, fågel och till viss mån hund. Men efter att ha sett detta underbart söta youtube-klipp på en söt liten gullig utter leka så har jag ändrat mig. I want a otter, a little bit like this one: http://www.youtube.com/watch?v=qJjeG4ZFn6E

Nu är det dags att hit'a the road to GBG.
Vi hörs i helgen, Futbol Club Barcelona - Málaga Clúb de Fútbol Imorgon kl 22 på Camp Nou.
Ciao!
Samandi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela