arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Tjena, jag skulle vilja beställa lite plusgrader - med lite extra solsken.

Publicerad 2010-02-24 16:58:19 i Allmänt,

Snacka om ut-tjötat - och tråkigt. Snön verkar inte vilja gå bort och i ett sätt att sätta ännu mer avtryck i våra minnen orsakar den så mycket kaos att Kållereds ishall rasar och att skolorna och inomhushallarna stoppar sin verksamhet. Okej, alla elever jublar - men inte fan så långt att vi inte kan träna/bevista oss inomhus. Vår träning med slaget-laget blev inställd idag och antagligen har vi ingen träning imorgon med ungarna på Rävekärrsplan. Tack säger eleverna, men ändå inte för fotbollen försvinner mer eller mindre. Irriterande fanskap.

Det var i november månad senast jag hade på mig mina adidas f50. November!!
Visserligen har vi haft träningar, men aldrig att jag riskerar de att gå sönder så hala som konstgräsplanerna har vart i snökaoset. Aldrig i hela mitt liv. De betyder så mycket.

Har två val att göra inför i år om jag vill spela fotboll. Antingen spela i reservklass IV (lägsta serien på seniornivå) med en-två träningar i veckan i Fässbergs så kallade "C-lag", eller spela i division VI med lika mycket träningar i ett lag som härstammar från Majorna. Anledningen till att jag vill spela på den nivån är att det är just den nivå som är lämpligast om jag ska jobba, umågs med vänner, träna mina ungar och döma. Fullbokat till max - men vem har sagt att man måste närvara varje gång?

***

Och vi har fått punktering på vår bil och pappa har depp.
Förlåt förresten att jag inte har uppdaterat på länge, har haft mycket för mig på sistone.

Ciao!
Samandi

Kommentarer

Postat av: Äri Ähmed

Publicerad 2010-03-01 00:21:01

Trodde att du hade slutat igen, skönt med tre nya inlägg att läsa sedan sist jag va inne :D Grym e du

Postat av: Armin

Publicerad 2010-03-01 00:27:58

ÄHEHEHE BLOGG! Tror du jag slutar efter en vecka? Please, efter din sköna reklam så kan jag inte svika dig igen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela