arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Jag saknar min barndom.

Publicerad 2010-03-17 11:21:33 i Allmänt,

En stekhet sol, varma och kalla vindpustar trycker en i ansiktet medans man springer barofta på den heta asfalten på gården. Alla barn pratar och skriker lekfullt av glädje från morgon till kväll, gräver i sanden, gungar, klättrar i klätterställningen, cyklar, spelar fotboll, springer runt och yrar. Vilka underbar tider, samtidigt som jag sitter och skriver detta lyssnar jag på Michael Jacksons fulländadelåt, just "Childhood". En underbar låt som ger mig flera anekdoter från när jag var liten.

Jag har alltid sagt såhär, har man inte haft en bra barndom - så kommer man ha ett tråkigt liv.
Och hur jag mår just nu, tja, min barndom har vart underbar. Så himla underbar.

Hemma i Åby - och jag saknar den.

***

Jag måste få be om ursäkt för min jävligt dåliga uppdatering, jag har haft en hektisk vecka bakom mig men det är inte min anledning. Min anledning är att jag för en liten period tappade driften av att skriva. Jag tror att det var två veckor, om inte tre veckor sedan jag skrev på svenskafans, vilket är sjukt. Nästintill bedrövligt.
Men jag känner på mig att kraften börjar komma tillbaka.

Snart är jag igång igen, och Superettan för ÖIS del.

***

Futbol Club Barcelona spelar åttondelsfinal 2:2 ikväll hemma på Camp Nou. Det SKA sluta på ett sätt och jag har nog inte vart så säker i hela mitt liv innan, jag tror att denna match blir en överkörning á la spansk fotboll.

Om inte Stuttgart väljer att ställa upp med 4-5-1 i utgångspositionerna och i anfallsspelet för att sedan gå över till 5-5-0 i försvarsspelet.

Ni alla vet väl att allt kan hända i fotboll. Glöm inte det.

Strax dax att röra sig bort till Fässberg, har träning med mitt Slaget-lag i Aktiviteten.
Vi hörs senare

Ciao!
Samandi

Kommentarer

Postat av: Ana

Publicerad 2010-03-17 11:30:24

du saknar mig också haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela