arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Tänk om det verkligen fanns en "Hitch".

Publicerad 2010-03-02 00:53:58 i Allmänt,

Kärleksdoktor i sig, men vad jag skulle kalla det är ett stöd för "de-som-inte-kan-få-kärlek". En kurator, psykolog, utvecklare, motiverare och tränare. Jamen tänk om det verkligen var så i det dagliga livet att det fanns en "Hitch" - en konsult som är inriktad på att skapa möjligheter för de som saknar det där lilla extra när det gäller att få hem det motsatta könet. Hade det funnits lika många singlar, hade det uppmuntrat människor att gå ut på krogen oftare? Och framför allt - hade Armin axxat en benat?
Nu överdrev jag - vad annars...

Jag har redan en Hitch, han heter Poya - men han är väldigt våldsam.
Till skillnad från den orginella dejtingkonsulten.

***

En vanlig måndag med fotbollsworkout och fysträning. Skönt att jag har fokuserat på att verkligen göra fysövningarna med 100% vilja att få det gjort. När det gäller workouten fick jag skippa de tre sista övningarna, hade ätit för sent (och för mycket) på thai'en så det var skönt att jag tog ett klokt beslut.

***

Köpte äntligen min Barça-kofta idag. Skönt tyg och riktigt snygg, inget att ha i träning, den är mer leasurewear - passar perfekt till en skön kväll med grabbarna. Absolut ingen träning i den. Kommer vara sträng mot mig själv.
En mörkblå kofta med guldinslag i märket och tvärsöver hela tröjan som de senaste modellerna Nike© har tillverkat den senaste tiden. Det är en hyllningskofta till guldåret 2009 och därför en riktigt stor anledning till att den blev inköpt.

***

Har "ingenting" på ABF imorgon, blir det kanske ett besök på frejaplan med mina kära adidas f50?
Åh, jag längtar.
Ciao!
Samandi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela