arminsamandi - för vem annars hade sagt sanningen?

Bara lyssna på mig så garanterar jag er att ni kommer att bli bättre personer.

Ta det lugnt

Publicerad 2012-01-03 18:01:40 i Allmänt,

Världen är en enda stor sexklubb. Vaginor finns överallt. Verkligen överallt.
Vart du än går, vilka människor som passerar dig på väg till ditt ändamål, vilka människor du känner som du stöter på, alla har en "qoz" i sig. De kan svika dig, hata dig, och absolut förakta dig.

Men vad gör det? Så länge man har sin självtillit ska väl allt vara lugnt. Eller?
Gud, va längesen detta var. Vet knappt vad jag pratar om känns det som.

Som alla som spenderar HELG ut och HELG in på krogen. Jag menar vafan kom igen, give me a fucking break now! Hur orkar ni? Som ni märker är jag inte den typen som roas av jävla house-musik 24/7 på nattklubbarna, ett ständigt jävla fjäskande om att få en ENDA sak: "qozen" - eller "qiren" för dom som har satt sig åt det andra hållet.
Kan det inte vara som förr? Hip-Hop á la 2001 med Dr. Dre, Ice Cube, Snoop Dogg och 2pac på klubbarna. Inte jävla Swedish Xoshkidaiki Mafia och allt det där. Hip-Hop'en hade sitt egna lilla touch då, man tog en tjej dansade intimt, nära varandra med en gungande skön beat i bakgrunden. På den tiden fanns inte TinTins café som det finns idag, då fanns Café Frida här i Mölndal, Active-discot i Aktiviteten och alla fritidsgårdarnas discon. Det DÄR mina vänner, är kvalitet.

Bottom line, inget ont så sett om house-musiken. Jag klarar av att lyssna på den, men jag skulle inte kunna vara den till freds när det gällde att ta hem tjejer via house. Vadå, ska vi göra som på hiphopen att vi tar en tjej och bara dansar med henne? Med house-musik får man igång adrenalinet, man kan springa mil med den, boxa ner varenda stolpe på väg hem. Ska jag gå upp och bara dampa som en idiot framför henne? Vad kommer hon tro då? "Japp, ingen qoz för honom ikväll". Förr kunde jag rocka på dansgolven som jag ville men nu är det något heeelt annat. Tronskiftet i dagens musikvärld för uteklubbarna är bara för mycket för mig. Tyvärr.

Narmal. Det är ju faktiskt den!

Ta det lugnt, mina kära vänner. Rör er endast ut på sommaren, för då är det stämning i sta'n. Inte som det är nu.
Ta det lugnt.
Bara ta det lugnt.

Good to be back!
Yours truly
Samandi

#narmal
#detärdenfattardu
#Nettoplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela